---- KONTAKT
---- ul. Dąbrowskiego 7,
---- 60-838 Poznań
---- tel. 601 730 900
---- e-mail: biuro@ceroma.pl
AUDYTY KREDYTOWE
Audyt kredytowy - kiedy warto o nim pomyśleć ?
umowy kredytowe/leasingowe etc. zostały podpisane i od tego momentu nikt do nich nie zaglądał,
umowy nie zostały dostarczone w terminie umożliwiającym przeanalizowanie ich treści przed podpisaniem,
przed przystąpieniem do podpisania nowych lub odnowienia dotychczasowych umów kredytowych / leasingowych etc.,
nie ma w przedsiębiorstwie procedur i struktur odpowiedzialnych za monitoring kosztów finansowych,
ponoszone są wysokie koszty finansowe,
Audyt kredytowy - jakie są główne etapy ?
analiza zapisów umów kredytowych / leasingowych etc. pod kątem oceny przyjętych zabezpieczeń oraz warunków cenowych,
ocena warunków umów o prowadzenie rachunków bankowych,
przygotowanie raportu z aktualnych warunków umów zawartych z instytucjami finansowymi,
określenie produktów / usług finansowych potrzebnych Klientowi,
przedstawienie możliwości optymalizacyjnych czynnych transakcji finansowych,
dopasowanie produktów finansowych oraz źródeł finansowania do potrzeb i możliwości Klienta,
przeprowadzenie renegocjacji z instytucjami finansowymi w zakresie poprawy warunków cenowych zawartych umów,
pozyskanie finansowania na korzystniejszych warunkach cenowych i/lub lepiej dopasowanych do potrzeb,
Audyt kredytowy - jaka forma współpracy ?
Executive coaching - forma współpracy polegająca na kilkugodzinnym spotkaniu indywidualnym lub cyklu takich spotkań z właścicielami lub przedstawicielami kadry zarządzającej, więcej o projektach typuexecutive coaching
Szkolenie- przekazanie wiedzy i narzędzi w wybranym zakresie w trakcie 1-3 dniowego szkolenia, przekazana wiedza i narzędzia są wykorzystywane we własnym zakresie przez Klienta,
Warsztaty- przekazanie wiedzy i narzędzi w wybranym zakresie połączone z pracą nad konkretnym przypadkiem Klienta podczas zaplanowanych sesji warsztatowych, koordynacja pracy zespołu pomiędzy sesjami warsztatowymi, czas trwania w zależności od wybranej tematyki,
Projekt doradczy - przeprowadzenie niezbędnych analiz oraz prace merytoryczne nad projektem odbywają się przy ograniczonym zaangażowaniu czasowym po stronie Klienta, udział Klienta wymagany jest na etapie podejmowania decyzji,
Interim management - najbardziej zaawansowana forma współpracy związana z merytorycznym przygotowaniem projektu oraz uczestniczeniem we wdrażaniu zaplanowanych zmian, więcej o projektach typu interim management,
2015 GOMEN media